Befejeződtek a “Valkó Polgármesteri Hivatal épületének
komplex akadálymentesítése” c. Projekt kivitelezési
munkálatai, melyhez uniós forrást nyert az önkormányzat.
A támogatott projekt összköltségvetése
(a megigényelt áfa kompenzációs kérelem alapján)
14.255.270 Ft.
A kedvezményezett (Valkó Nagyközség Önkormányzata) a projekt keretében vállalt célokat megvalósította, amely a következő projektelemeket érintette: elektronikus ügyfélhívó rendszer felállítása, hallássérültek számára indukciós hurok beállítása, akadálymentesített ügyfélpultok-asztalok, wc, parkoló, tájékozódást segítő információs táblák és korlátok kialakítása, valamint megfelelő szélességű belső nyílászárók és padlóburkolatok cseréje is megtörtént.
A műszaki átadás-átvételre 2012.szeptember 20-án került sor, ahol a műszaki ellenőr, a rehabilitációs szakmérnök és a kivitelező is jelen volt. A műszaki átadás-átvétel sikeres volt, a műszaki ellenőr igazolása alapján a projektben leírtak szerint valósult meg a kivitelezés.
2012-09-27
Elindult a „Valkó Polgármesteri Hivatal épületének komplex akadálymentesítése” c. Projekt kivitelezési munkálatai is, melyhez uniós forrást nyert az önkormányzat.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege: 12.829.743.- Ft. A projekt célja, a tulajdonos (Valkó Nagyközség Önkormányzata) a Polgármesteri Hivatal épületét használhatóvá kívánja tenni mozgásukban korlátozott, illetve hátrányos helyzetű emberek számára is, azaz akadálymentesítést szeretne megvalósítani.
A megvalósításra váró projektelemek a következők: elektronikus ügyfélhívó rendszer felállítása, hallássérültek számára indukciós hurok beállítása, akadálymentesített ügyfélpultok-asztalok, wc, parkoló, tájékoztatása, valamint megfelelő szélességű belső nyílászárók és padlóburkolatok cseréje fog megtörténni.
2012-07-04