A 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. szám alatt lévő irodaház helyett, a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálata november 20-tól a 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt várja ügyfeleit.
2017. november 20-tól a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága és a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága központi ügyfélszolgálata közösen működik a 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt. A 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. szám alatt lévő központi ügyfélszolgálat utoljára 2017. november 16-án, csütörtökön tart nyitva. 2017. november 17-én, pénteken – a költözés miatt – zárva tart.
Az ügyfélfogadási idő változatlan:
Hétfő: | 8:30 | – | 18:00 |
Kedd: | 8:30 | – | 12:00 |
Szerda: | 8:30 | – | 18:00 |
Csütörtök: | 8:30 | – | 12:00 |
Péntek: | 8:30 | – | 11:30 |
A központi ügyfélszolgálat megközelítése tömegközlekedéssel: a 30-as autóbusszal, a 14-es villamossal és a 75-ös illetve 79-es trolibusszal lehetséges.
November 17-én ügyfeleink személyesen a NAV budapesti központi ügyfélszolgálatain, és vidéki kirendeltségein zavartalanul tudják ügyeiket intézni.
Általános telefonos ügyintézés esetén kérjük, hívja a 1819-es számot, regisztrált felhasználók esetében pedig a (06) 40/20-21-22-es telefonszámon tudja ügyeit intézni.
Bővebb információkért kérjük, látogasson el honlapunkra: www.nav.gov.hu/ugyfelszolg.
Üdvözlettel:
Salgó Attila
sajtóreferens
06-70-491-2907
NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága